En lång dag.

Idag har Hille inte gjort mycket på arbetet. Mest bara suttit på utbildning och haft smssex med Hedra... jag försökte oxå men jag vågar inte riktigt vara lika vulgär som Hille... Hille är vädligt vulgär ibland.

Sitter just nu och lyssnar på ljudet av att Hille lagar mat, jag gillar de. Det känns som att hon tar hand om mig väl, hon göder mig och ser till att jag lever så som jag förtjänar. Hon lagar verkligen maten med kärlek.. de hörs klart och tydligt!

Ikväll ska jag kolla på medans Hille tränar... och duschar! Kanske kommer upp en bild eller så, PÅ TRÄNINGEN alltså... jävla pervon!
Ni får inge runkmaterial här inte!

Nej, nu kom Simon hem, det innebär TACODAX!



Puss & Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0