kamikaze

Idag har det vart städdag hemma, Hille har städat mycket flitit må jag säga! Nu ska hon laga hamburgare, hon gillar hamburgare. Det vet jag för när jag frågade henne om hon gjorde det så fläsha hon tuttarna, ett klart och tydligt "ja" med andra ord.

Imorn flyttar antagligen Simon in, så vi ska för sista gången ikväll göra det vi tycker bäst om, Kinky kanske ni tänker nu men icke sa nicke, det jag menar är att vi ska slappa i soffan, utan kläder och äta popcorn som vanligt! Då är livet underbart.




Ps. Vi gick inte till ica idag, vi tvingade Torkel göra det åt oss, vi tvingade han att betala åt oss oxå!
Ps 2. Jag vill ha kamikazeshottar!!!!!!!!!



Puss å Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0