f.y.i

Hille har idag valt att bli lesbisk, tror att detta är på grund av alla gånger hon cockblockar sej själv, har talat om
för henne att detta är sådant som kan hända även den bästa, det kan bli så att man är för full och somnar! Men hon vill inte förstå, Hon har alltså valt kvinnor istället, så ladies kom igen, Hille är singel och hon är villig! Don't be shy.

Sitter brevid Hille som sitter och skriver en lista på de 5 saker hon älskar respektive hatar mest, de kommer bli intressant tror jag. Ser inte riktigt va hon skriver men verkar som hon har svårt att komma på saker, speciellt på "älskar"-sidan, Hoppas "Jenny" står högst upp på ÄLSKAR!!

Kan ju berätta för er hur Hille och jag vart vänner, det är en väldigt kort Historia faktist, Innan hade vi jobbat tillsammans i ett år ungefär, sen Juli 2008 flyttade jag till Malta ett kort tag, då var vi inte vänner ännu. Sen i September samma år började jag jobba på Sillen igen, jag kom upp där på kontoret, Jag o Hille hälsar på varandra och kramades, sen den dagen har vi bott tillsammans typ. Sjukt, fattar inte vad som hände. Men lite kul är det, att två personer kan klicka liksom, Vi är ganska coola!

Så mycket mer än de hade inte jag att säga för tillfället, men strax kommer en uppdatering om hilles top 5 lista. Kan dröja lite, hon hatar 100 saker och måste nu sortera ut vilka hon ska välja, nu sitter hon mest å skriker så måste ge henne lugnande...

Peace!


Kommentarer
Postat av: mamma

Då är det bäst att du börjar sova i ditt eget rum, vem vet vad som annars kan hända??

2010-01-10 @ 21:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0