Stjärt!

Denna vecka befinner sig Hille i sina föräldrars hus på landet, jag har oxå gömt mig där. Men idag fick jag inte, Hille sa att hon inte skulle hinna köra mig till jobbet imorn. Jag tog det personligt och tror nu att hon inte älskar mej mer... ÄLSKA MIG HILLE!!!!!!!!! Eller jo de gör hon, för i morse medan jag låg kvar och sov så gick hon upp och gjorde matlåda åt mig, hon lagade pannkakor. Fantastiskt engagemang!

... Jag undrar vad Hille gör just nu. Ska smsa och fråga...

I alla fall.. idag fällde Hille nästan krokben på mig, kanske inte riktigt var medvetet, egentligen var det jag som vart närgången och snubblade på hennes fot, hon har ju så stora fötter... Och stora skor, vilket är ganska självklart för annars skulle ju inte hennes fötter få plats i skorna.

Hille har ännu inte fått hem några deklarationspapper, vilket upprör henne.
Jag själv börjar ana att hon kanske inte förtjänar dom.

... Känns som Hille ignorerar mitt sms. Ska slå henne imorn när jag träffar henne....




Peace out!


Kommentarer
Postat av: mr x

we need a movie now!!,just cant settle for the blog

2010-04-08 @ 16:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0